At the copa, copacabana! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van jeanenes - WaarBenJij.nu At the copa, copacabana! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van jeanenes - WaarBenJij.nu

At the copa, copacabana!

Door: Jean en es

01 September 2010 | Brazilië, Rio de Janeiro

Eindelijk even de tijd gevonden om onze blog bij te werken! Na een goede vlucht zijn we vroeg aangekomen in het mooie Rio! Daar aangekomen met de bus richting de stad naar de wijk Santa Teresa. Hier hadden we vantevoren een mooie kamer geboekt in Villa Laurinda met mooi zwembad en tropische tuin. Na een kopje koffie en een broodje zijn we naar Corcovado gegaan. Het mooie christus beeld dat iedereen wel kent van de plaatjes. Erg mooi om vanaf daar de mooie stad te zien. We hebben ons ook erg veilig gevoeld in de stad. Bij de corcovado kwamen we erachter dat de batterij van het fototoestel bijna op was en dat Esther (ik) de reservebatterij uit de tas had gehaald en nog in de kamer lag ha ha. Heel snel foto´s geschoten en net allemaal gelukt. Poeheee op het nippertje. ´s avonds lekker gegeten en vroeg naar bed. Rond 8-9 (jetlag) De volgende dag zijn we met de bus en de metro naar Ipanema en de Copacobana gegaan. Even wat mooie foto´s genomen van minuscule bikini´s en mooie ronde blote braziliaanse billen ha ha. En natuurlijk de strakke broekies van de braziliaanse mannen. Ook niet verkeerd. Bij de Copa 2 heerlijke caiprinha´s besteld! Genieten! ´s avonds lekker gegeten bij een braziliaans tentje. Rio was geweldig!

• 01 September 2010 - 19:49

Krissie:

Gaaf! Benieuwd naar die mannen in strakke zwembroekies;)..leuk weer om te lezen. Nu deel 2, kussie