Brazilie here we come! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van jeanenes - WaarBenJij.nu Brazilie here we come! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van jeanenes - WaarBenJij.nu

Brazilie here we come!

Door: Jean en es

23 Augustus 2010 | Brazilië, Rio de Janeiro

25 augustus t/m 12 september naar Brazil!

• 30 Augustus 2010 - 06:05

Thijs En Nelleke:

Hoi lieve kinders, wij gaan straks naar Delft en hopen heeeeeel erg op beter weer. Gisteren en vannacht heeft het gegoten! Maar goed de voorspellingen zijn beter, dus we houden goede moed. Janus is naar tante Riet en daar wordt hij ook vertroetelt. Wij zien deze week dus geen mail en hunnen dus ook niet reageren. Es, vast een hele fijne verjaardag en tot horens. Geniet maar lekker, dikke kus Thijs en Nelleke

• 31 Augustus 2010 - 12:03

Herman En Elske:

Geen bericht goed bericht we zijn wel benieuw naar jullie reis hoe waren de watervallen en in rio en waar gaan jullie nog heen .hier is alles goed er is veel regen gevallen nu komen er een aantal mooie dagen wij horen nog can jullie groetjes.

• 01 September 2010 - 18:12

Marjolein:

Hoi, hoi,

Wij zijn inmiddels weer terug van vakantie en heb vandaag mijn eerste "werkdag" bij mijn nieuwe werk gehad. Ben super nieuwsgierig hoe het met jullie gaat en wat jullie allemaal beleven!

Liefs, Marjolein