Nog 15 dagen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jeanenes - WaarBenJij.nu Nog 15 dagen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jeanenes - WaarBenJij.nu

Nog 15 dagen

Door: Jean en es

02 Augustus 2011 | Vietnam, Hanoi

En dan gaan we lekker op vakantie naar Vietnam. Heerlijk! We zijn er zo aan toe en kunnen niet wachten!!!!

• 16 Augustus 2011 - 19:55

Thijs En Nelleke:

Ben ik de eerste die reageert? Leuk, want wij gaan misschien ook nog wegh en dan kan ik niet reageren. Dus nu staat er tenminste wat van mij. Mochten wij weggaan vraag ik Marjolein om ons op de hoogte te houden van jullie reis. Geniet er maar fijn van! Dag lieverds.

• 20 Augustus 2011 - 09:57

Herman En Elske:

Hallo Lieverds
    Hier even een berichtje van ons.Zijn jullie van de reis al een beetje bij gekomen?Het is nu 12.00 uur en net terug van het wandelen.Pap is naar Luik om te fietsen met Leen.Wat is het toch heerlijk om zo te genieten samen!!Smaakt het biertje lekker? en het heerlijke eten natuurlijk ook al geprobeerd!! Maak maar mooie kiekjes
    Liefs en een dikke zoen voor jullie beiden.
    Herma en Elske

• 25 Augustus 2011 - 18:38

Herman En Elske:

Hallo lieverds
    Dat klinkt allemaal heel erg leuk!!Vooral omdat het voor ons nog maar een jaar geleden is dat we daar ook waren.Jullie hebben al wel heel veel gezien in een week. Ben dan ook heel blij dat jullie zo genieten samen.Hier is alles goed Janes heeft het heel erg naar zijn zin,is ook heel selectief met eten.Heeft geen last van stampen maar ligt veel te relexen in de kooi.Doet nu net eender als jullie!!De muur is van daag gestuukt en volgens Pap heel mooi geworden.
    Nog heel veel plezier samen !!!
    dikke zoen Herman Elske