Hoi an en Mui Ne: Strand, lampionnen en sanddunes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jeanenes - WaarBenJij.nu Hoi an en Mui Ne: Strand, lampionnen en sanddunes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jeanenes - WaarBenJij.nu

Hoi an en Mui Ne: Strand, lampionnen en sanddunes

Door: Jean en es

01 September 2011 | Vietnam, Hanoi

Lieverds,

Hier weer een korte update van onze mooie reis door Vietnam. In Hoi an zijn we lekker 4 dagen geweest. 1ste dag bij het zwembad en de andere 3 dagen zijn we lekker op de fiets naar het strand gegaan. (4km) Het strand was erg mooi, dus lekker een bedje gehuurd onder een mooie bamboe parasol. Genieten! Het pak wat EJ heeft laten maken is super mooi geworden. Hij is een echte gentleman. Ik heb een mooie bordeax rode rok laten maken met een moooie zijden top asian style. Het zit als gegoten. Bikini is helaas mislukt ha ha. Hoi an is 's avonds erg mooi met allemaal lampionen als lampen. Ziet er heel leuk uit. Lekker gegeten. Na de 4 dagen relaxen zijn we met de nachtbus naar Nha Trang vertrokken. Hier aangekomen om 7 uur in de ochtend was het niet geheel wat we in gedachten hadden. Een soort Rio met boulevard en erg toeristisch. Dus snel proberen om door te reizen naar Mui Ne. Binnen een uur hadden we een ticket en na ontbijt zaten we om 8 uur in de bus op weg naar Mui Ne. Snel geregeld!!!

Mui Ne en de sanddunes
Mui Ne is een heel relaxed plaatsje met mooi strand en nog niet zo toeristisch. Daar ook lekker gerelaxed en woensdag de ochtendtrip gedaan naar de mooie zandduinen. Om half 5 werden we opgehaald met de jeep voor zonsopkomst bij de witte zandduinen. Erg mooi. Toen naar de rode duinen geweest en naar de Fairy Spring. Erg mooi allemaal. In de middag zijn we vertrokken naar Saigon en daar zijn we nu. Drukke en moderne stad. Heel anders dan Hanoi. En inderdaad Marjolein heeel veeeel brommers. We gaan straks lekker door de stad banjeren en een tripje boeken naar de Mekong en naar het tropische eiland Phu Quoc waar we de laatste dagen gaan relaxen onder een palmboom met onze voetjes in het zand en een lekker biertje in de hand. ha ha. Nou tot snel! Hopelijk is het weer beter geworden in Nederland.

Dikke zoenen, es en ej

• 01 September 2011 - 06:40

M&M:

Klinkt goed! Wij vonden Nha Trang ook niet leuk, zijn toen ook direct door gegaan met de bus. De Mekongdelta is echt super mooi. Even geen brommers meer, maar bootjes!
    Geniet maar lekker van de Vietnamese zon want die zal harder schijnen dan de Nederlandse.
    Liefs, M&M

• 01 September 2011 - 20:17

Herman En Elske:

Hallo Lieverds
    Nou dat klinkt allemaal goed zeg!!En het leuke ervan dat we het precies voor ogen hebben. Jullie hebben er wel al alles uit gehaald.Ge niet nog maar want het schiet al weer op de reis. Hebben jullie al mooie fotos gemaakt? Eindelijk wordt het weekend mooi weer. Hier is verder alles goed.

Dikke zoen van ons

• 03 September 2011 - 08:22

Margreta:

Wauw, wat klinkt dat heerlijk allemaal... Geniet lekker!

Liefs,
    Margreta