Bangkok was a real experience! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu Bangkok was a real experience! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu

Bangkok was a real experience!

Door: Jean en es

03 September 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Na 2,5 dag Bankok zijn we nu aangekomen in Ayuthaya 86 km noordelijk vanaf Bangkok. Het is hier een stuk rustiger. Weg van alle hectiek in Bangkok. Bangkok was super leuk. We hadden meteen een leuk stekkie gevonden waar we konden slapen "Bella Bella" house. Vlakbij Kho San Kris. Leuk! We hebben twee tempel complexen bezocht. Grand Palace en Wat Pho. De smaragden budha en een budha van maar liefst 46 meter lang en 15 meter hoog. Erg mooi! Jean heeft er hele mooie foto's van gemaakt! Het thaise eten is super! De eerste dag hebben we heerlijk HEET gegeten bij Hemlock. Ik had even een hapje chilli pepers genomen, waardoor ik niet meer kon praten en alleen maar kon huilen. Oepss dat was niet zo slim. Snel een paar slokjes Chang beer en veel spoelen met water. Daarna was niets meer heet ha ha. Erik Jan moest erg om mij lachen... :) We hebben ook de tiger beers uitgeprobeerd. Inderdaad Herman een heerlijk biertje! We zijn ook nog naar Chinatown geweest. Lekker buiten gegeten aan de straat. We genieten met volle teugen van de cultuur en natuurlijk van elkaar :) Morgen gaan we per fiets Ayuthaya verkennen. Daarna gaan we door naar Lopburi. Daar schijnen veel apen te zitten. Nu gaan we weer even relaxen op een terrasje. Het weer is ook prima. Alleen 's nachts heeft het hard geregent. Verder is het lekker tropisch warm veel drinken dus. Hopelijk is alles goed in NL! Heel veel liefs, Es en Jean

• 03 September 2007 - 16:38

Noortje:

Lieve vakantiegangers,

Leuk alvast te mogen genieten van jullie belevenissen in het verre oosten.. Veel plezier de komende weken!

Liefs Noortje

• 04 September 2007 - 17:43

Nelleke En Thijs Lam:

Hallo Esther,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Heb maar een extra fijne dag, samen met EJ. OOk EJ proficiat!
    Dikke kus van Nelleke en Thijs

• 04 September 2007 - 18:52

M&m:

Eshter, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk om het ergens ver weg te vieren. Uit ervaring weet ik dat de Aziaten niet uitblinken in lekker gebak dus gewoon doorgaan met pepers eten!
    Enne, ook de groetjes aan mijn broertje.
    Liefs, m&m

• 04 September 2007 - 19:47

Kristine:

Even testen

• 04 September 2007 - 19:48

Kristine:

Probeerde even te kijken maar doet het nu dus wel. Zojuist al een mail gestuurd naar hotmail. Maar heel veel plezier en een hele leuke dag vandaag met z'n tweetjes! dikke kus pap, mam en kris

• 04 September 2007 - 19:49

Herman En Elske:

Je bent op dit moment al jarig in thailand, happy birthday!!! Heel veel plezier vandaag!!! Lekker relaxen? of veel op de planning?

Maar we bellen natuurlijk ook nog even..Leuk hoor de verhalen te lezen. Es, ook niet zo slim om in Thailand pepertjes te gaan eten he....hahaha. Gaaf fietsen door Ayuthaya, was het mooi? Hier alles goed. Huisje gaat goed, leuke nieuwe spulletjes gekocht en vrijdag legt pap het laminaat. Dan ga ik er zaterdag slapen!!!
    Jullie nog heel veel plezier daar, geniet lekker samen!

Dikke kus pap, mam en kris

• 10 September 2007 - 21:02

Nelleke:

Lieve Esther en ErikJan, Ik vergeet jullie steeds een knuffel van Janus te geven. Hij bromt steeds tegen mij en probeert me te slaan, maar ik blijf lief voor hem. Dus dikke knuffel van Janus