Relaxen en adventure in Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu Relaxen en adventure in Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu

Relaxen en adventure in Pai

Door: Jean en es

08 September 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Hier weer een bericht uit het mooie Thailand. We zijn gisteren aangekomen in Pai, een plaatsje boven Chiang Mai. Na een leuke fietstocht door Ayuttaya en een mooie boottocht zijn we per trein naar Lophuri gegaan. Een plaats met allemaal apen. Erg leuk. Die apen waren wel erg bijdehand. Het hotel was niet echt 1 van de mooiste, maar verder prima.

O ja in Ayutaya hebben we mijn verjaardag gevierd om 12 uur 's nachts in een cafe met een thai op zijn gitaar en een nederlands en brits meisje en een duits stel. Erik Jan heeft een mooi liedje voor mij gezongen ha ha. De volgende dag zijn we vertrokken naar Lophuri. 's avonds hebben we heerlijk gegeten. Erik Jan een hele grote Krab en ik Shrimps met heeeel veel knoflook. De volgende morgen vroeg vertrokken met de trein naar Pitsanulok. De trein deed er wel een beetje langzaam over, waardoor we in Phichit zijn uitgestapt.

Vandaar zijn we met de bus naar Kamphaeng Phet vertrokken. In Pichit werden we geholpen door een man met een garage met scooters en auto's. Hij wilde ons wel even voor veel geld naar Kamphaeng Phet brengen, maar wij wilden met de bus, dus hij heeft ons even met zijn jeep naar het busstation gebracht. In Kamphaeng Phet hebben we geslapen in een hele leuke bungalow bij Mister Churin. Hij vertelde ons over zijn trektochten die hij altijd organiseerde voor touristen. Een hele aardige man. De volgende dag weer vroeg opstaan. De wekker was niet afgegaan, maar EJ werd gelukkig op tijd wakker!

Op naar Chiang Mai met de bus. En meteen door vanuit Chiang Mai naar Pai waar we gisteren om 19:00 aan zijn gekomen! We hebben hier een super leuke hut op palen en een hangmat aan de rivier. De natuur is hier echt heel mooi! Veel geluiden van vogels, krekels en andere dieren. Vandaag even lekker uitrusten en morgen gaan we een trektocht doen van 2 dagen. De eerste dag gaan we raften en de tweede dag trekken door de jungle langs bergdorpjes en een grot. Er gaan nog 7 andere mensen mee.

Zo dat was het weer even! Bedankt voor al jullie leuke reacties, smsjes, telefoontjes!! Een hele dikke kus uit het tropische Pai!

Es en Jean

• 08 September 2007 - 15:04

M&M:

hmm. Erik Jan die zonder wekker spontaan wakker wordt. En dat ook nog op een tijdstip voor de middag!? Dat gegeven is even wennen.
    Verder ben ik erg jaloers op het hangmatje aan de rivier, de krab en de knoflook!
    Liefs, M&M

• 09 September 2007 - 10:51

Elske En Herman:

eerst een kleine test

• 09 September 2007 - 11:05

Elske En Herman:

Lieve Erik Jan en Esther

Even een berichtje van ons. Leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben.We weten als geen ander hoe het daar is en dat maakt het zo leuk om te lezen.We hebben nog een kaart gekregen van Erik Jan zijn ouders gekregen heel bijzonder. Verder zijn we heel druk geweest met de verhuizing van Kristine.Gisteren heeft ze er voor het eerst geslapen.Het is vandaag Zondag en Opa en de Oma,s komen weer lekker smikkelen.Tot de volgende mail en geniet met volle teugen!!!!!

Liefs Herman&Elske

• 09 September 2007 - 15:50

Kris:

Super jullie verhaal weer! Pai, daar wilden wij toen ook nog heen gaan. Gaaf! Nu zitten jullie in de jungle..Ik zit nu in mn huisje. Bevalt goed! goed geslapen wel wakker van kerktorens maar ja dat heb je midden in de stad...hihih..
    Maar het is heel leuk geworden. Jullie nog heel veel plezier. Ben weer benieuwd naar volgende verhaal.
    Dikke kus

• 10 September 2007 - 11:53

Tijs En Nellekr:

Het is nu maandagmig en ik lees net jullie mail ,omdat ik er geen berichtje van kreeg, keek ik maar eens op jullie site. Heerlijk dat jullie zo genieten en dat je een aubade van Erik Jan hebt gehad op je verjaardag, Dat moet hij voortaan maar jaarlijks doen. Wij reizen in gedachte met jullie mee, maar kunnen ons van Azie niet werkelijk iets voorstellen. Kinders geniet verder van alles en van elkaar tot horens Thijs en Nelleke

• 10 September 2007 - 20:58

Nelleke:

Lieve Esther en Erik Jan,

• 10 September 2007 - 21:05

Nelleke:

Lieve Esther en ErikJan, ik vergeet jullie steeds een knuffel van Janus te geven. Hij bromt tegen mij en probeert me te slaan, maar ik blijf lief voor hem. Dus dikke knuffel.

• 11 September 2007 - 18:51

Monique:

Hallo luitjes!

Lekker aan het genieten als ik het zo mag lezen!! Top hoor! Mijn vakantie zit er helaas alweer op... maar was ook erg lekker, iets ;-) minder avontuurlijk.
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen, heel herkenbaar!

Nog veel plezier!

xjes Mo