De laatste daagjes op Ko Samed - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu De laatste daagjes op Ko Samed - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu

De laatste daagjes op Ko Samed

Door: Jean en es

19 September 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Nog even snel een klein laaste berichtje vanaf Ko Samed. Na een aantal dagen op Ko Chang zijn we nu op Ko Samed. Pap en Mam jullie zijn hier ook geweest. Grappig! Op Ko Chang heeft het 2 dagen en nachten geregend, dus vandaar dat we nog even naar Ko Samed zijn gegaan. Hier is het weer echt prima!! Nog even genieten voordat we in de herfst terechtkomen in NL. Kris zit je lekker in je huisje? Ik ben echt benieuwd!

Dikke zoen Es en EJ.

P.S. Morgen gaan we snorkelen.

• 19 September 2007 - 09:57

Kristine:

lekker hoor, al in de buurt van Bangkok dus...mooi! Nu is het hier echt herfst maar weekend wordt het weer beter, dus dat is mooi!! Huisje is top! Tot snel!!! Geniet nog even! dikke kus

• 19 September 2007 - 12:06

Thijs En Nelleke:

Jammer dat jullie eerst slecht weer hadden. Hopenlijk blijft het de laatstedagen van jullie vakantie mooi weer. We zijn zo blij dat jullie het zo fijn hebben. Dikke kus en tot zaterdag

• 19 September 2007 - 20:50

Herman En Elske:

Lieve Eric Jan en Esther
    Ik heb de foto album er nog even bij gepakt. Heerlijk zo lekker aan het strand samen genieten.We zijn benieuwd naar jullie verhalen.Geniet maar van het koraal en de mooie tropische vissen.Ik ga morgen Nelleke nog even bellen om te vragen hoe laat jullie ongeveer thuis komen.

Liefs en een dikke kus voor beiden.
    Herman en Elske.