Chillen op Ko Chang bij Nature Rocks! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu Chillen op Ko Chang bij Nature Rocks! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jeanenes - WaarBenJij.nu

Chillen op Ko Chang bij Nature Rocks!

Door: Jean en es

14 September 2007 | Thailand, Bangkok

Na een heftige trekking en het super mooie raften zitten we nu heerlijk te genieten op Ko Chang. Vanuit Pai zijn we met de bus naar Chiang Mai vertrokken en hebben daar 1 nacht geslapen. In Chiang Mai nog even de nachtmarkt bezocht en even een aantal souvenirs ingeslagen. Echt een enorm grote markt met van alles en nog wat en het kost allemaal bijna niets! Afdingen hoort daar natuurlijk ook bij. Erik Jan heeft een methode ontwikkeld om lang te twijfelen en dan gaat de prijs vanzelf naar beneden ha ha!

Vanuit Chiang Mai zijn we woensdag om 7 uur 's morgens vetrokken met het vliegtuig naar Bangkok. Vanuit Bangkok met de taxi door de file naar het busstation. Daar de bus genomen naar Trat. Vanuit Trat met een soort taxi naar de boot. Uiteindelijk kwamen we om 9 uur 's avonds aan bij ons mooi hutje aan het strand.

Het is hier erg mooi. Heerlijk eten en een leuke bar. Verder heel rustig. 's avonds mogen we genieten van de spectaculaire fire shows. Thaise jongens zwaaien dan met stokken met vuur. Erg komisch. We gaan nu weer even een lekker Shinga biertje drinken.

Veel liefs, EJ en ES

P.S. Van de aardbeving in Mae Hongson hebben we gelukkig niets gemerkt. We waren er 1 dag eerder nog in de buurt geweest met de trekking.

• 14 September 2007 - 11:15

Thijs En Nelleke:

Blij dat we wat van jullie horen na de aardbeving. We waren niet echt ongerust, maar je denkt er toch aan. De laatste week is al weer ingegaan, dus geniet er maar van. We komen jullie volgende week lekker ophalen in Dusseldorf. Zal ik misschien wat boodschappen voor jullie doen? SMS of mail even wat je graag wilt hebben want als jullie thuiskomen is er natuurlijk niets in huis en het is zondag. Nogmaals, heerlijk dat jullie het zo fijn hebben en tot ziens . Dikke kus Thijs en Nelleke

• 14 September 2007 - 16:16

Kris:

Hey vakantiegangers!
    Zitten jullie nu vlakbij Ko samui? Lekker hoor even relaxen! Ik had dat niet gehoord van die aardbeving. Gelukkig maar dat jullie daar niks van hebben gemerkt. Ik zit nu alweer bijna een weekje in mijn huisje. Bevalt erg goed!!! Vanavond tenniswedstrijd spelen en morgen stappen!!! Leuk als jullie straks weer terug zijn, maar geniet er nog wel even lekker van!!
    Dikke kus kris

• 14 September 2007 - 17:17

Herman En Elske:

Hier in Nederland ook alles goed Kristine heeft ons verlaten en is in haar stadje Utrecht vandaag alles afgemaakt . geniet nog maar lekker Eric jan Niet teveel bier groetjes Herman en Elske

• 15 September 2007 - 15:33

Noortje:

Lieve vakantieganagers,

Zo te lezen vermaken jullie je nog prima.. Geniet van de laatste daagjes!

Liefs Noortje

• 17 September 2007 - 15:39

Harriet:

Hoi Es en E-J!
    Er gebeurt wel van alles terwijl jullie daar zitten! eerst een aardbeving en nu een vliegtuig crash, maar gelukkig gaat dat allemaal aan jullie vakantie vierende neusjes voorbij!
    Geniet er lekker van! Leuk om de verhalen te lezen!! echt herkenbaar! Alleen op Ko Chang ben ik nog nooit geweest.
    Tot gauw!
    Liefs Harriet

• 17 September 2007 - 18:17

M&M:

Blijf maar daar want het wordt hier al echt herfst. Regen, wind en vooral kou. Kan niet wachten tot dat wij mogen vertrekken naar warmere oorden.