Ola Panama city, Ola amigos! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van jeanenes - WaarBenJij.nu Ola Panama city, Ola amigos! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van jeanenes - WaarBenJij.nu

Ola Panama city, Ola amigos!

01 September 2013 | Panama, Panama-stad

Lieve allemaal!

We zijn veilig aangekomen in Panama city. Vlucht was perfect. We zaten in eerste instantie niet naast elkaar, maar toen werden we geupgrade naar economy plus. Lekker veel ruimte. Toppie! Overstappen in Houston ging ook goed. Vlucht net gehaald. We werden opgehaald op de airport. Lekker luxe. We zitten in een super mooi bed and breakfast op de ancon heuvel in Panama city. We zijn nu de enige gasten en de nederlandse vrouw die dit runt geeft ons allemaal tips. Er zijn heel weinig toeristen lekker rustig. De eerste dag lekker bijgekomen en in Casco Viego de oude stad rondgeslenterd. Overal hoor je salsa (forro en bachata) muziek. Temperament, mannetjes en vrouwtjes ja we zijn weer in midden-amerika. De mensen zijn erg aardig en behulpzaam. We waren in een verkeerd stukje stad terecht gekomen en een vrouwtje met krulspelden - ja anne hier lopen ze er gewoon mee op straat - liep een heel stuk ons mee om de weg te wijzen. 's avonds lekker gegeten op een lief pleintje met livemuziek. Vandaag hebben we een wandelinh gemaakt in ern mooi park en zijn we bij Miraflores sluizen van het Panama kanaal geweest. Erg kwam net een enorm schip door met honderden zeecontainers. Wat cool om te zien. Het oaste maar net. Aan allebei de kanten was er nog 50 cm over. We hebben gezwaaid naar de bemanning. Morgen gaan we naar kuna yala san blas eilsnden en gaan we overnachten op een mini tropisch eilandje in de coco blanco lodge. Daar hebben we geen wifi en geen luxe. Lekker snorkelen en luieren op een onbewoond eiland en drinken uit een kokosnoot. Wat een heerlijkheid! Het weer is trouwens perfect! Lekker warm, vochtig en klam. Zeeten geblazen en van een droge huid heb je hier geen last. Nog geen regen gehad overdag. Nou lieverdjes ik ga weer stoppen, want ik brm asn het typen op mijn mobiel. Kleine toetsjes hihi. Paulie gaat het goed met tranqi? Hele dikke zoen es en ej xxx

• 02 September 2013 - 09:05

Thijs N Nelleke:

Wat heerlijk nu al wat van jullie te horen.zo te lezen gaat het heerlijk . Wij zitten aan het ontbijt en de zon schijnt al, niet zo warm als bij jullie maar eij zijn dik tevreden.genieten jullie maar lekker verder.wij genieten in gedachten met jullie mee. Hele dikke kus. Dag lieverds .

• 02 September 2013 - 12:36

Manon:

Kanjers,
    Wat geweldig weer om jullie reisverhalen te lezen. Jullie schrijven het zo, net of je er zelf ook bent. Helemaal leuk! Geniet van jullie vakantie en alles wat jullie weer gaan beleven en meemaken. En vooral de rust, het snorkelen en de cocktails.
    Dikke kus, Manon

• 02 September 2013 - 21:55

M&M:

Leuk om jullie verhalen te lezen terwijl we zelf ook vakantie zijn. De wereld is klein als je wifi hebt :) wij zitten ook in een super B&B waar ze lekker alles voor je regelen, taxi's , huurauto etc. We hoeven allen maar te vertellen wat we willen doen! Dikke zoen van ons.

• 03 September 2013 - 16:06

Herman En Elske Van De Velden:

Een berichtje uit Maarssenbroek jullie genieten nu al Bij het Panama kanaal was zeker indrukwekkend
    Nu naar een eilandje daar wordt je verjaardag zeker gevierd . Hiet bij ons is het prima. het weekend werd Henk treur 65 jaar daarna naar Eddy en Carla Tim geslaagd en de verjaardag van Eddy werd gevierd.
    Zondag bij Han en Kristine geweest contact met de ouders van Han aardige mensen.
    Groetjes van ons .

• 06 September 2013 - 21:02