Voetjes in het zand met een cocktail in je hand! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van jeanenes - WaarBenJij.nu Voetjes in het zand met een cocktail in je hand! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van jeanenes - WaarBenJij.nu

Voetjes in het zand met een cocktail in je hand!

Door: Jean en es

17 September 2013 | Panama, Bocas del Toro

Lieverdjes,

Hierbij weer een reisverslagje. Ik denk de laatste! We zitten nog steeds heerlijk op het eilandje Isla Colon in Bocas town. Het is hier werkelijk prachtig. Er zijn allemaal eilanden waar je zo een bootje naar toe kan pakken. De eerste dag hebben we lekker een fietsje gehuurd en hop naar een strandje gefietst en lekker onder een palmboom gelegen. De tweede dag zijn wij naar Red Frog Beach geweest een heel mooi strand op het eilandje Isla Bastimentos. En ja hoor daar zagen we de de eerste luiaard. Je zag hem niet zo goed, maar dat kon de pret niet drukken. Wat een geweldige grappige dieren. We hebben ook een dag een hele mooie tocht gemaakt op een grote katamaran! Dat was pas chillen! Eerst naar dolphin´s bay om daar de dolfijnen te spotten. We zagen een grote en een kleine dolfijn. Erg leuk! Daarna snorkelen op 2 plaatsen. Het koraal was prachtig met zelfs felpaarse kleuren en soort kokers. Op de andere plaats waren weer wat meer vissen in alle kleuren van de regenboog. Heerlijk dat snorkelen. Je denkt helemaal nergens aan en je geniet van de mooie onderwaterwereld. De schipper had lekker broodjes voor ons gemaakt en verse ananas. Mmmmmmm. Het weer is ook fantastisch. We zijn al hartstikke bruin geworden. Ook hebben we een avondje van het nachtleven geproefd en na de nodige killer caiprinha´s zijn we in de disco beland. Erg grappig allemaal. Dagje daarna weer even bijkomen ha ha ha. Vandaag zijn we weer sportief geweest en zijn we met de fiets naar de andere kant van het eiland gefietst naar starfish bay - een strandje met allemaal zeesterren. Broodjes mee, ananas, nootjes en 2 flessen water en we gingen op pad. Het was 16,5 km fietsen in de hitte en berg op. Met een tussenstop bij een grot hebben we er 2 uur over gedaan, zonder versnellingen hoor. Terug zijn we met de taxi gegaan. We hebben respect voor Michiel en Marjolein op de fiets in Zuid Afrika! We blijven hier nog een paar dagen lekker chillen en dan vliegen we zaterdagochtend terug naar Panama City en zondagochtend weer back home. Hele dikke zoen vanuit het tropical paradise Bocas del Toro! Es en Ej

• 17 September 2013 - 13:58

Thijs En Nelleke:

He he eindelijk kan ik reageren op dit geweldige verhaal! Wat kunnen jullie toch leuk vertellen! Tot nu toe lukte het niet om te reageren, hopenlijk nu wel. EJ voor jou een hele tocht 16 km fietsen !! Geen onder dat je een taxi terug nam. Jullie kijken er waarschijnlijk niet naar uit maar wij wel.maandag op schiphol om daarna via Maarsen, met een hereniging met Tranquillo weer terug naar Utrecht. Geniet nog maar lekker met de voetjes in t zand en het drankje in de hand. Een hele dikke kus van ons.

• 17 September 2013 - 20:59

Kris:

Zooo dat klinkt heerlijk en heel relax! Gaaf hoor!
    Lekker genieten nog even. Dikke kus uit Utregg

• 18 September 2013 - 15:00

Herman@ Elske:

Hi Lieverds

Dat klinkt weer heel eigenwijs gaaf. Volgens mij hebben jullie toch niets aan jullie leven ha ha !!Heerlijke verse fruitjes wat zullen die smaken in de warmte. En wat is die onder water wereld toch facinerend. Heel benieuwt naar de mooie foto,s Erik Jan heeft er al prachtige door gestuurd.Hier begint nu vanmiddag de zon door te komen en einde van de week weer mooi als jullie thuis komen. Ik heb maandag een vrije dag genomen en wacht het af met koffie en lekkers. Tranquillo maakt het uitstekend hier. Heel eigenwijs loopt glijt en springt ze rond. Vandaag nog een speeltje voor haar gekocht met belletje. Springt er vrolijk op los.
    Geniet nog maar lekker van de mooie laatste dagen want jullie hebben het verdiend!!!

Dikke zoen
    Herman & Elske

• 19 September 2013 - 10:47

Annemarie Cornelissen :

Hoi wereld reizigers

Het is steeds weer zoeken voor mij om jullie te vinden in Waar ben jij nu ,maar panama is ook ver van hier .Leuk te lezen dat jullie nog steeds genieten lijkt me heerlijk daar vers fruit ,drankje en mooie natuur om je heen .Snorkelen lijkt me niks ik haat het al om met zwemmen m'n hoofd onder water te doen !!Nog even genieten voor jullie dan terug naar de herfst in nl maar misschien hebben jullie geluk er komt weer wat mooier weer aan.

Goede reis terug en wie weet tot ziens

Lieve groetjes

Walter en Annemarie

• 19 September 2013 - 20:37

M&M:

16,5 km in twee uur? Volgens mij hebben wij dat ook gedaan vandaag, wat een pokke bergpas zeg, er kwam geen eind aan! Maar ook wij hebben vandaag verse ananas gegeten en dat maakt weer een hoop goed. Dat snorkelen lijkt me ook erg gaaf en dolfijnen zien ook. Goede terug reis, wij fietsen nog een paar dagen door en dan relaxen in Stellenbosch. Dikke zoen M&M