In the mountains El valle en Boquete - Reisverslag uit Boquete, Panama van jeanenes - WaarBenJij.nu In the mountains El valle en Boquete - Reisverslag uit Boquete, Panama van jeanenes - WaarBenJij.nu

In the mountains El valle en Boquete

Door: jean en es

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2013 | Panama, Boquete

Lieverdjes,

Hier weer een reisverslagje. Ej is even een powernap aan het doen, dus kan ik rustig even een verslagje tikken op mijn mobiel. Let dus maar niet op de spelfouten. El Valle is een super mooi klein bergdorpje. Lekker koel klimaat. Op mijn verjaardag hebben we lekker gefietst en 2 watervallen bezocht. Super mooie natuur. Bij de 2e waterval die trouwens moeilijk te vinden was nog uitgegleden. Niets aan de hand. We zagen nog een groot beest in de boom een hele grote eekhoorn. Waarschijnlijk een miereneter. Nog even geschuild voor een fikse onweersbui en toen terug naar het dorpje. 's avonds lekker uiteten geweest en de volgende dag op naar de pacific coast. We wilden graag naar boca chica naar Isla boca brava. In de bus zat ik naast een panamees-engels vrouwtje van 89 jaar! Ze woonde in Orlando en ging haar dochter bezoeken. Iedereen in de bus ging.ons helpen waar we moesten uitstappen en niemand begreep echt waarom we daarheen wilden. Alsof het lot besliste was de buschauffeur vergeten te stoppen en zijn we naar Boquete gegaan. Ook een heel mooi toeristischer dorpje met zowaar een aantal restaurantjes en barretjes. Niet verkeerd dus! Hier hebben we lekker een paar dagen gerelaxed en een mooie wandeltocht gemaakt naar een mooie waterval. Wat is de natuur hier toch mooi. Zo groen en zo weinig toeristen. Hier pas voor het eerst een paar nederlanders gezien. Na Boquete zijn we naar Bocas del Torro gegaan. We zitten nu in bocas town een eilandje aan de caribische kust en dat is hier te zien en te voelen. Hot hot hot. We hebben een heerlijk schoon hotel, dus hier blijven we! Er is ook nog een leuk festival en zon, zee en strand. Daarover in de volgende blog meer. Super bedankt voor alle leuke reacties! Leuk om te lezen. Ik ga Ej nu wakker maken en dan gaan we lekker Indiaas eten. Wat een luxe en wat eem heerlijkheid. We genieten volop! Hele dikke zoenen voor iedereen!!! Xxxx

  • 12 September 2013 - 09:08

    Thijs En Nelleke:

    Wat een verrassing vanmorgen toen ik opstond en er bericht van jullie was! Geweldig Es dat jij oo je mobiel zo n groot bericht kunt typen. Hier is het herfst dus wij gaan iets eerder naar huis en dit keer verheug ik me er nog op ook want dan kan ik in de atlas kijken waar al dat moois ligt waar jullie doorheen reizen. Met Oma gaat het wat beter, ze heeft een spuit in haar schouder gehad, dus don t worry!.geniet lekker verder daar in al dat moois en een dikke kus van ons.

  • 12 September 2013 - 13:35

    Carinde:

    Ha lieverd,
    Wat fijn dat jullie het zo erg naar jullie zin hebben!! Het klinkt allemaal heel mooi en relaxed, geniet ervan!! Hier alles goed, ook met de kleine Mare gaat het super. Enne.. Ik heb waarschijnlijk een baan!
    Hasta luego xxxx

  • 12 September 2013 - 14:10

    Annemarie Cornelissen:

    Dag vakantiegangers

    Weer een leuk verslag van jullie gevonden super .Wil wel voor even met jullie ruilen, vooral wat het weer betreft. Geniet daar nog maar van want hier heeft de Herfst haar intrede gedaan.Inmiddels ben ik wat slimmer geworden en zoek op de ipad op waar jullie zijn .Ja soms bereikt de techniek Grave en zelfs mij.Hoop dat jullie nog veel genieten van de mooie natuur en alle leuke mensen die je ontmoet .


    Groetjes van ons

    Walter en Annemarie (en take care)

  • 12 September 2013 - 21:21

    Herman En Elske:

    Hi Lieverds
    Dat is weer een hele belevenis. Als ik het zo lees hebben julliie echt niets aan jullie leven ,Ha Ha
    Hebbben jullie de regencaps nog aan gehad? OF IS HET WEL LEKKER ZO,N SUPTROPISCHE BUI !!
    Zoals je al gehoord had hebben we dus een logee. Van pap moet hij niet zoveel hebben . Toen ik vanavond thuis kwam direct naar mij toe en vanavond en ook gisteren avond vond hij zijn plekje op de bank op schoot . Klauterd ook tegen het raam als hij een lekker hapje voor bij ziet komen =een vogel ha ha .29 September geboekt naar de sunda eilanden top!! Zien we elkaar toch nog . Ik ga Nelleke bellen zodat de koffie en taart weer gereed staat. Nu jullie nog heel veel genieten. Echt leuk dat we weer wat lezen over die prachtige reis.

    Dikke zoen
    Herman & Elske

  • 13 September 2013 - 22:31

    Marleen:

    Lieverds,

    Wat klinkt het allemaal goed! Geniet er lekker van! Hier begint het iets fripser te worden en de pepernoten liggen alweer in de schappen :-) Liefs Leentje en de mannen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 19362

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 15 September 2015

Nicaragua en Costa Rica

30 Augustus 2014 - 22 September 2014

Lombok, Flores en Bali

30 Augustus 2013 - 23 September 2013

Panama here we come!

31 Augustus 2012 - 22 September 2012

Cambodja here we come!

17 Augustus 2011 - 09 September 2011

Vietnam here we come

25 Augustus 2010 - 12 September 2010

Samen naar Brazil!

Landen bezocht: